Heb je schade en kan je daardoor niet verder rijden? wij zullen je niet aan de kant van de weg laten staan!
Hoe werkt het? Heel eenvoudig. Zonder te wachten en 100% digitaal, krijg je toegang tot de voicebot, die je direct doorverbindt met de chatbot. In slechts drie stappen geef je je locatie door, zodat wij je snel kunnen vinden. Vertel ons welke hulp je nodig hebt en met hoeveel reizigers je bent. Wij brengen vervolgens de sleepwagen op de hoogte om naar jouw locatie te komen. Je voertuig wordt ter plekke gerepareerd. Als dat niet mogelijk niet, slepen we jouw voertuig naar de dichtstbijzijnde werkplaats.
Zo makkelijk kan het zijn!
Je sleepwagen bestellen is eenvoudig
- 1
Waar ben je?
Met je mobiele telefoon kunnen we je eenvoudig vinden.
- 2
Wat is er mis met je voertuig?
Selecteer het type fout. Voer "overig" in als je het niet kunt vinden.
- 3
Om welk voertuig gaat het?
Voer je kenteken en contactgegevens in.
Veelgestelde vragen over een sleepwagen
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Welk type assistentie kan ik 100% digitaal aanvragen?
Bij Allianz Direct kun je alle soorten assistentie 100% digitaal aanvragen via onze webapp. In de tweede stap geef je aan wat er aan de hand is, zoals een lekke band, een lege accu, brandstoftekort, of een vergrendelde auto. We helpen je meteen, of sturen een monteur om je te assisteren.
Ik weet niet waar ik ben... wat moet ik doen?
Maak je geen zorgen, de webapp kan automatisch met je mobiele telefoon je locatie vinden.
Ik reis met meerdere mensen in de auto. Helpen jullie ons allemaal of alleen de bestuurder?
We helpen alle passagiers die in de auto zitten. In de stap met voertuiggegevens vragen we hoeveel passagiers je bij je hebt.
Wat moet ik doen als er een zeer ernstig ongeluk is gebeurd?
Bel onmiddellijk 112 en geef ten eerste aan waar het ongeval zich heeft voorgedaan en ten tweede wat er is gebeurd!