Zo wijzig je jouw rekeningnummer
Je kunt het rekeningnummer waar wij jouw premie van afschrijven zelf aanpassen in Mijn Account:
- Log in op Mijn Account.
- Klik op "Ik wil mijn IBAN aanpassen".
- Selecteer de verzekering.
- Heb je meerdere verzekeringen bij ons? Pas de IBAN aan voor elke verzekering.
- Vink "IBAN" aan onder "Kies een andere betaalmethode".
- Voer je nieuwe IBAN rekeningnummer.
- Geef opnieuw toestemming voor automatische afschrijving.
- Klik op "Bevestig".
Zo, nu is je rekeningnummer aangepast. De eerstvolgende premie zal worden afgeschreven vanaf je nieuwe rekeningnummer.
Heb je vragen over je rekeningnummer wijzigen of over Mijn Account?
We helpen je graag verder.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
Je kan je rekeningnummer zelf wijzigen via Mijn Account. Heb je meerdere verzekeringen bij ons? Pas de IBAN daar dan ook aan, dit gebeurt niet automatisch.
Inloggen met mijn e-mailadres in Mijn Account lukt niet
Dit kan liggen aan dat je al eerder klant bent geweest. Gebruik je jouw e-mailadres misschien al op een oud account? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. Dan passen wij dit voor je aan. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur.
Hoe kan ik in Mijn Account inloggen?
Ga naar Mijn Account en log in met je e-mailadres. In plaats van een wachtwoord gebruik je een tijdelijke inlogcode via e-mail of sms. Hier kun je één keer mee inloggen en daarna is de code verlopen.
Lukt het niet om in te loggen? Bekijk deze korte video.
Ik heb een andere vraag over Mijn Account
Heb je vragen over inloggen op Mijn Account, het wijzigen van persoonsgegevens en andere mogelijkheden? Check dan eens onze pagina over Mijn Account. Hier staan alle veelgestelde vragen, zodat jij van antwoord verzekerd bent!
Was dit artikel nuttig?
Was dit artikel nuttig?