Contact met de klantenservice

Via de ING Mobiel Bankieren App krijg je het snelst antwoord op je vraag en kunnen we je de beste service bieden. Hier meld je ook schade, pas je je verzekering(en) aan en regel je alles zelf! Wil je toch contact met de klantenservice? Hier lees je hoe.

ING contact

Contact via de app

Heb je vragen of hulp nodig bij jouw ING zakelijke verzekering(en)? Of wil je een schade melden, of je verzekering aanpassen? Dat kun je allemaal zelf regelen via jouw ING Mobiel Bankieren App. Wil je contact met ons opnemen, dan kun je ons vanuit de app ook direct chatten of bellen. Zo kunnen we jou het beste en snelste helpen.

Bellen met de verzekeraar

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 010 - 899 8088.  We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 17.00 uur. Laat ons via het keuzemenu weten waarover je belt en wij verbinden je door met een medewerker die jou kan helpen.

 

  • Heb je een zakelijke verzekering bij ons via ING? Houd je polisnummer bij de hand, zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen helpen. We kunnen je bij specifieke zaken alleen helpen als jij namens de onderneming, die polishouder is, mag handelen. 
  • Heb je geen verzekering bij ons, of bel je namens iemand anders? Dan kunnen we je alleen met algemene vragen helpen.

 

Wanneer kun je ons bereiken?

Je kunt met ons bellen op doordeweekse dagen. We zijn dan bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. Via de Mobiel Bankieren App kun je ook met ons chatten.

 

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over onze service of wil je om een andere reden een klacht indienen?

 

Regel het zelf - via de ING app

Schade melden of verzekering aanpassen via Mijn ING zakelijk of de ING Mobiel Bankieren App

  • Stap 1
    1
    Stap 1

    Open de ING app of Mijn ING zakelijk

    Ga naar 'Verzekeringen'

  • Stap 2
    2
    Stap 2

    Selecteer jouw verzekering

    Kies de betreffende schadeverzekering

  • Stap 3
    3
    Stap 3

    Meld schade of pas je verzekering aan

    Klik op Schade melden of op Verzekering beheren