Inloggen Mijn Account

Heb je een vraag over inloggen op je Mijn Account? Check hieronder meer veelgestelde vragen en vind het antwoord op jouw vraag.

Inloggen mijn account Allianz Direct
Inloggen Mijn Account: zo werkt het

Heb je een verzekering bij Allianz Direct? Dan heb je automatisch een eigen Mijn Account. Hier kun je al jouw verzekeringen en gegevens inzien.

 

Inloggen op Mijn Account doe je met je e-mailadres. Je hebt geen wachtwoord nodig. Iedere keer dat je inlogt, kun je kiezen voor een code via e-mail of SMS, waarmee je vervolgens inlogt. Lukt het inloggen niet? Check dan de veelgestelde vragen hieronder en vind het antwoord op jouw vraag.

Vragen over inloggen op Mijn Account?

We helpen je graag verder.

  • Inloggen met mijn e-mailadres in Mijn Account lukt niet

    Dit kan liggen aan dat je al eerder klant bent geweest. Gebruik je jouw e-mailadres misschien al op een oud account? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonder in je scherm. Dan passen wij dit voor je aan. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur.

  • Waar vind ik mijn gebruikersnaam van Mijn Account?

    Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.

  • Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik nu wel inloggen op Mijn Account?

    Ja! Als je jouw e-mailadres in Mijn Account hebt gewijzigd, kun je vervolgens met je aangepaste e-mailadres opnieuw inloggen op Mijn Account

    Is je e-mailadres nog niet aangepast in je Mijn Account? Log dan in met je oude e-mailadres en verander deze in je persoonlijke gegevens. Je kunt de code dan naar SMS laten versturen. Na het aanpassen kun je met je nieuwe e-mailadres inloggen.

     

  • Hoe kan ik mijn inlognaam wijzigen?

    Je inlognaam is hetzelfde als je e-mailadres. Deze kan je aanpassen door in te loggen in Mijn Account

  • Wanneer kan ik inloggen in Mijn Account?

    Zodra je verzekering verlengd is, kun je je verzekering beheren en aanpassen in Mijn Account. Log in met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

  • Waarom moet je foto’s uploaden?

    Met foto’s van je auto kunnen wij je bij schade veel sneller helpen. We kunnen bij schade precies laten zien hoe jouw auto eruit zag voordat je schade kreeg. En zo bijvoorbeeld het schadebedrag makkelijker verhalen bij de tegenpartij.

Vrouw thuis aan het relaxen

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?

We helpen je graag verder! Via de chat krijg je het snelst antwoord op al jouw vragen.

Was dit artikel nuttig?